Atenció a la ciutadania
El grup de professionals d’atenció a la ciutadania treballa per facilitar la relació de les persones amb el sistema públic de salut, vetllen per l’acompliment dels drets i deures de les persones usuàries envers la salut i gestionen les demandes tant siguin d’opinió, d’informació o de salut. Donen una atenció personalitzada i un tracte respectuós, garantint la confidencialitat i facilitant al màxim l’accessibilitat als serveis de salut.
L'atenció a la ciutadania es dispensa de forma presencial als centres d'atenció primària de 8 a 20 hores, per telèfon trucant al número del centre de salut que es té assignat i, cada cop més, de manera telemàtica a través de correu electrònic o del web La Meva Salut.
Per saber quin és el centre d'atenció primària assignat segons domicili utilitzeu el buscador que el Servei Català de la Salut posa a disposició de la ciutadania al seu web.
Per buscar informació sobre els centres per municipis dins d'aquest web, utilitzeu el desplegable del menú superior Centres i professionals o consulteu el llistat que trobareu a Tots els centres per municipis disponibles a la Metropolitana Nord.